Monday, April 16, 2012

Kek Lapis Masam Manis ~ 12/04/2012

Ketemu kembali.... Kali ni bukan nak memberitahu tentang tempahan tapi saja sekadar nak berkongsi dengan bloggers.... Ibu saya membuat kek lapis masam manis yang menjadi kesukaan kami sekeluarga terutama diwat pada hari raya.... Setiap kali hari raya kek ini akan dihidangkan kepada tetamu dan rasanye yang lembab, gebu dan tidak berapa manis hanya manis pada asam manis tu sahaja.... Kek ni memang dikukus dan dibakar sekejap untuk membuat kek ini menjadi tahan lama.... Kali ni mak saya membuat kek ni untuk dihadiahkan kepada Puan Sh. Rohana iaitu Ketua Pembantu Tadbir saya di pejabat kewangan.... Ini untuk tanda terima kasih kerana datang melawat dan datang ke rumah saya kerana pada Jumaat 30/04/12 telah berlaku taufan dan hujan lebat mengakibatkan bumbung rumah saya dihempap pokok.... Banyak jugak kerosakan yang berlaku tapi yang penting tiada nyawa yang terancam dan dalam bahaya.... Harap beliau gembira dengan pemberian ini dari saya sekeluarga....